2013. július 24., szerda

... És persze a Démonokkal


Sziasztok! Na meghoztam a teljes szereplőgárdást :D sajnálom, hogy ennyit kések, de mégis egyedül fogom írni :( Pénteken elutazom, de addig megpróbálok hozni egy részt, vagy legalább a prológust. Csak 12-én jövök haza, mert Bolognába fogok menni tanulni - ne kövezzetek meg, azért, mert nyáron tanulok :$ - viszont lehet, ott is lesz szabadidőm, és akkor írok én ahogy tudok :S
DE FIGYELEM!!!!! AKI KEDVET ÉREZ BESEGÍTENI AZ ÍRÁSBAN, AZT NAGYON SZÍVESEN FOGADOM, CSAK KOMMENTBEN SZÓLJON. De komolyan, mert ebben az évben fogok érettségizni, és egyedül nagyon belassulna a blog :( - mégis más, ha ketten írjuk az 1000 szót, mint hogy én egyedül nekiugrom.

És akkor a válaszok a kérdéseitekre :D
- Teddy, remélem, neked már ez a rész választ ad a kérdésedre =)
- Kenedli Zsuzsi: Igen, pontosan így lesz ^^
- Pakkör Pítör: Igen, nekem Lou a kedvencem :$ meg Zayn * ezt már csak halkan jegyzi meg* Köszönöm szépen, igen, nekem mondhatod :D Nagyon örülök, h tetszettek az előzők is :$


Jaj és bármilyen kérdést szívesen várok, legyen az kapcsolatos bármivel, nem csak a bloggal (: De ha már előjött egy kérdés, válaszoljatok rá ti is! ^^ Nektek ki a kedvencetek? és hogy tetszett az új klip? Én személy szerint odavoltam érte meg vissza :$
 
DÉMONOK




Lucifer
Hogy hány éves? Ne tőlem kérdezzétek, fogalmam sincs. Csak azt tudom, hogy még a démonokkal is kegyetlen, a saját "gyermekeivel" úgyszintén. Vérszerinti gyereke nincs, de örökbefogadott egy  testvérpárt, és istenesen megnevelte őket, ki tudja, hogy sikerült felnőniük emellett. Ellenben az angyalok vezérével, ő nem sokszor jár a földön, megalázónak és undorítónak tartja, csak lentről parancsolgat a gyerekein keresztül.

Harry Styles
Lucifer egyik örökbefogadott gyermeke. Voltak szülei, de a démonkirály egyik kis játéka alkalmával "véletlenül" életüket vesztették, és csak ő és a nővére, Lindsay élte túl. Jellemileg nagyjából a nevelőapjára ütött, hobbyból szeret angyalokat kínozni, egyáltalán nem információszerzés céljából, csak úgy... ha már unatkozik. Kedveli a cigit, ez a legrosszabb szokása. 

Lindsay Styles
Harry nővérkéje. Ugyan nem szívleli az angyalokat, mégis képes szövetkezni velük a nevelőapja ellen. Bosszúra vágyik a szüleik miatt... és a nevelésért cserébe. Minden férfi érte bomlik, ő mégis csak tapossa a szíveket, ki tudja, lehet mindenkitől olyan bánásmódra számít, mint az "apucitól" A pokolban ő a méhkirálynő, mindenki ugrik, már akkor is, ha csak pislog, vagy kinyitja a száját.

Ezra Taleach
Lindsay hősszerelmes lovagja, aki képtelen elfogadni, hogy szerelme tárgya egy önző, beképzelt és önfejű liba. A hölgyemény hiába gázolt át a szívén már százszor és alázta meg szinte minden démon előtt, ő mégis csak utána koslat, próbálja elnyerni szeretetét, és úgy van vele, hogy ha ezért a kis fehértollúakkal kell kacsintgatnia, ám legyen, ez igazán alacsony ár egy olyan szépségért, mint a kisasszony.

Edward Helworth
Harry legjobb barátja, aki előszeretettel megy bele minden rosszba, sőt, szereti továbbfejleszteni a terveket. Minden angyal rémálma, az ő keze alól senki sem kerül ki kisebb karcolásokkal. Híres pasifaló, szinte minden fiút megdönt, aki az útjába kerül, legyen bármi a faja, vámpír, vérfarkas, ember... angyalt még nem talált, aki vevő lenne a bájaira, de ő még próbálkozik. Csak az a gond, hogy a vezér fiainál... akik lássuk be, az angyalok közt is a legellenállóbbak.

2 megjegyzés:

  1. a démonok is tetszetösek :D És szerintem senki se fog azért meg kövezni mert tanulsz, okosodsz :) amugy jó utazást:) amugy engem egy kicsit érdekelne ,és szivesen segitenék is neked:) (igaz nem vagyok valami jó,de ugyis te döntöd el ,itt az egyik blogom linkje hogy tudd hogy is irok: http://apakereso.blogspot.hu/ (de amugy mindkettö Larrys)) és a kérdésre kapsz egy választ: 1.kedvenctag : Louis, és egy kicsit Zayn *pacsi XD*, 2.ez a legjobb klipp jük eddig (szerintem).
    Bocsi a kis regényért! és sok sikert az iráshoz:)

    VálaszTörlés
  2. Huh akkor csak nem vagyok hülye amit nehéz elhinnem de probálkozok . És imádom tudom még csak a szereplök de engem nagyon megfogott a kérdésedre válaszolva merő véletlen de Louis és Harry a kedvencem de ha anyira kéne választanom akkor Louis (ne má elöször Louis nevét Luwsz-nak akrtam írni) akkor még se vagyok okos akkor az elsősor kíhuzva ja és nekem is tetszet az új daluk én száz millioszor megnéztem de még most is szakadok rajta az amikor Harry vagy Marcel kinek hogy tetszik mondta ,hogy : "Lerroy hüm" hát azon én beszartam az nagy volt nekem az a kedvenc részem meg amikor bejön Leeroy áááááá imádom (legközelebb ne kérdezd ,hogy valamiről mondjak véleményt mert akkor regélni fogok ja és ha megkérhetnélek kiraknád valahová a felirat kozó izét na nem tudom ,hogy hogyan hivják ja meg van rendszeres olvasokat tudod na mert most is jó hogy benéztem hála a lustaságomnak ,hogy ide teremtett a gép elé *köszönöm lustaság* ja és gyorsan kövit és aszem én itt koment be írtam egy kis blogott xDD

    VálaszTörlés